Izlase 0 Grozs 0.00
_you_are_offline

Darbam un darba vietai

Viss nepieciešamais veiksmīgai un produktīvai darba dienai!

Izcilām komandām, izcila darba vide! Atbalsti kolēģus, nodrošinot viņiem visus palīgrīkus sekmīgai  un komfortablai darba veikšanai.
Mūsu preču klāsts risinājumos darbam un darba vietai aptver 8 kategorijas ar vairāk nekā 10 000 dažādiem produktiem. Biroja papīrs un papīra preces, kancelejas preces, zīmogi, iepakošanas materiāli, printeru kārtridži, biroja tehnika, datortehnika un aksesuāri​, biroja mēbeles un interjera priekšmeti, kā arī tādi nozīmīgi pakalpojumi kā drukas iekārtu noma un apkopes serviss. Un dzīvojot laikā, kad pasaule ap mums strauji mainās, kas skar arī uzņēmumus un darba vidi kopumā, līdzās esošajiem risinājumiem turpinām meklēt un ieviest arvien jaunus.

Mūsu risinājumi darbam

Kāpēc izvēlēties HESTIO?

Sakārtot darba vidi ar Hestio ir viegli. Savukārt sakārtotā darba vidē darbinieki vēlas strādāt! Zemāk esam apkopojuši nozīmīgākos ieguvumus, ja  kancelejas un biroja preču apgādi uzticēsiet mūsu profesionālajai darba vides risinājumu ekspertu komandai.

Plašs biroja preču un pakalpojumu klāsts vienuviet

Plašs biroja preču un pakalpojumu klāsts vienuviet

Dažādām vajadzībām dažādi risinājumi. Lai apmierinātu pat visprasīgāko klientu vēlmes un vajadzības, mūsu preču un pakalpojumu klāstā esam apvienojuši dažādu zīmolu, kvalitātes un cenu kategoriju produktus. 
Izmanto savu laiku gudri un netērē laiku labāko risinājumu meklēšanai pie dažādiem piegādātājiem, mēs par to parūpēsimies! Tādējādi noņemsi no saviem pleciem sagādes jautājumu risināšanu, kas ļaus koncentrēties uz citiem biznesa uzdevumiem

Ērts iepirkšanās process un profesionāļu atbalsts

Ērts iepirkšanās process un profesionāļu atbalsts

Vienkāršs un ātrs pasūtīšanas process mūsu uzlabotajā tiešaistes iepirkšanās platformā. Jaudīgs digitālais meklētājrīks un preču filtri vajadzīgās preces ātrai atrašanai.  Lietotājprofilā apskatāma veikto pirkumu statistika, izmaksu efektīvai kontrolei un optimizēšanai. 
Iespēja vienam uzņēmumam izveidot vairāku lietotāju kontus, lai darbinieki varētu iegādāties nepieciešamo, kamēr jūs sekojat līdzi tēriņiem. Regulāri iepirkto preču sarakstu izveide un krājumu automātiska papildināšana.

Cenu atlaides un īpašie piedāvājumi ar dāvanām

Cenu atlaides un īpašie piedāvājumi ar dāvanām

Neatkarīgi no tā, vai vadi savu mazo biznesu vai strādā lielā korporācijā, gūsi ievērojamas priekšrocības pievienojoties mūsu lojālo klientu lokam. Ik mēnesi saviem klientiem nodrošinām dažādus akcijas piedāvājumus gan saņemot dāvanas par pirkumu, gan cenu atlaides. 
Kā arī ņem vērā, ka pasūtot vairāk, maksā mazāk. Veiksmīga krājumu plānošana ļaus ietaupīt līdz pat 10% no pirkuma summas, ja pasūtījumā iekļauts lielāks vienādo preču skaits.

Ātras bezmaksas piegādes nākamajā darba dienā*

Ātras bezmaksas piegādes nākamajā darba dienā*

Saņem bezmaksas piegādi pasūtījumiem virs 40 eur + PVN vai kļūstot par mūsu lojalitātes programmas dalībnieku. Regulāriem krājumu papildinājumiem, personalizē piegādes iestatījumus,piemēram, norādot ieteicamo darbadienu, datumu vai laiku. 
Klientiem Rīgā, ja pasūtījuma grozs apstiprināts līdz plkst. 17:00 un pasūtītā prece ir nolikatvas krājumos, piegādi veicam nākamajā darba dienā.

Atpazīstamāko zīmolu preces

Multicpoy
goprint
esselte
scotch
navigator
erich krause
logitech
forpus
hp brand
reprint
post it

Sazinies ar mums

Aizpildi kontaktformu un ziņas laukā apraksti interesējošo jautājumu. 
Sazināsimies ar Tevi 1 darba dienas laikā.
Vai zvani +371 63331122 

Būsim priecīgi palīdzēt!

Mūsu klientu Top izvēles