Darba vides risinājumi
Lieliska darba diena garantēta!
Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma, spējām un iespējām, piemeklējam un nodrošinām piemērotākos risinājumus gan produktīvam darbam, gan pārtraukumiem, kas uzlādē. Tādējādi mūsu klienti top par labākām darba vietām, un viņu darbinieki kļūst iesaistītāki un apmierinātāki. Saviem klientiem palīdzam sakārtot un optimizēt darba vides apgādes procesu, lai darba diena vieglāka un efektīvāka. Apvienojam dažādus pakalpojumus ērti lietojamā vienotā sistēmā. Ar uz klientu orientētu pieeju ātri identificējam vajadzības un rodam risinājumus, ņemot vērā jaunākās tendences. Kā arī pamatojoties uz datiem un izmantojot mūsdienīgas tehnoloģijas, sniedzam teicamu klientu pieredzi.
DARBAM
Sagādā visu nepieciešamo veiksmīgai darba dienai - nepārtrauktam darba ritmam un komfortam.
KAFIJAS PAUZĒM
Tikai pats labākais atpūtas un socializēšanās telpu labiekārtošanai un ikdienas apgādei!
TĪRĪBAI un HIGIĒNAI
Lai katrs darba telpas kvadrātmetrs ir tīrs un drošs, izvēloties atbilstošus tīrīšanas līdzekļus un higiēnas aprīkojumu.
TEHNIKA un DRUKA
Uzticams tehniskais aprīkojums darbam un nepārtrauktai iekšējai/ārējai komunikācijai.
BIZNESA DĀVANAS

Sagādā savējiem prieku! Uzmanības apliecinājumi svētkos vai īpašos notikumos.
Ērts iepirkumu process - biznesa jomai pielāgoti risinājumi
Ietaupiet laiku un naudu ar Hestio!
Esam pārliecināti, ka mūsu ilgadējā pieredze darbā ar dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem, kā arī sekošana līdzi darba vides risinājumu globālajām tendencēm, palīdz mums rast visatbilstošākos risinājumus, lai mūsu klientu komandas labiekārtotā darba vidē būtu produktīvas un iedvesmotas.
Mazajiem uzņēmumiem
Vairāk laika biznesa attīstīšanai. Ietaupiet laiku un naudu, izmantojot plašo preču izvēli un īpašos piedāvājumus.
- organizē pirkumus pārdomāti, izmantojot lojalitātes programmas piedāvājumus un saņemot bezmaksas piegādi,
- pielāgo piegādes preferences, lai saņemtu preces, kad un kur tās vajadzīgas,
- esi atbildīgs pret apkārtējo vidi - izvēlieties "zaļākas" preces un pakalpojumus no mūsu sortimenta.


Vidējiem un lieliem uzņēmumiem
Iepirkumu procesa nepārtrauktība un efektivitāte. Pieņemiet gudrākus un atbildīgākus pirkšanas lēmumus. Darbinieku labsajūta un darba procesa nepārtrauktība.
- palielini pirktspēju organizējot pārdomātākus pirkumus. Izmanto iepirkumu vēstures datus, lai uzlabotu apgādes plānošanas procesu un izdevumu izsekojamību.
- vēl ērtāk un drošāk - samazini administratīvo darbu apjomu, kas veicami uzturot sadarbību ar daudziem maziem piegādātājiem, kā arī izvēlies sadarbību ar uzticamu partneri, lai uzņēmuma darbs neapstājas trūkstoša darba līdzekļu vai biroja vides aprīkojuma dēļ.
- pielāgo piegādes preferences, lai saņemtu preces dažādās adresēs, piemēram, dažādās uzņēmuma filiālēs,
- virzi atbildīgās iepirkumu iniciatīvas un atbildīgu patēriņu. Izvēlieties "zaļākas" preces un pakalpojumus!
Valsts iestādēm
Pārliecība par atbilstību prasībām. Rūpīgi piemeklēti risinājumi gan izmaksu, gan kvalitātes ziņā.
- esam uzticams piegādātājs un sadarbības partneris, kam rūp, lai klients ir apmierināts ar saņemtajiem pakalpojumiem un esam vērsti uz ilgtermiņa sadarbībām,
- mūsu piegādes sistēmas elastīgums ļauj nodrošināt preču un pakalpojumu piegādi visā Latvijas teritorijā,
- web platformas klienta vide pēc autorizēšanās personalizējama centralizētai iepirkumu vadībai zem vienota klienta profila,
- plašs videi draudzīgu, sertificētu produktu klāsts.


Pakalpojumu sniedzējiem
Lieliska klientu pieredze sākas ar apmierinātiem darbiniekiem un izcilu darba vidi, kuru apmeklē arī uzņēmumu klienti
- esam atbalsts, kas palīdz veidot labu pieredzi ne tikai darbiniekiem, bet arī klientiem, un uzticams partneris augstākās kvalitātes pakalpojumu sniegšanā,
- kopā gādāsim par cilvēku labsajūtu, raitu darba ritmu un teicamu uzņēmuma tēlu.
Mūsu klienti, mūsu zelts
Mūsu darbības fokuss ir mūsu klienti un viņu vajadzības
Pastāvīgi izzinām mūsu klientu viedokli un vajadzības, kas ļauj mums pielāgot un papildināt mūsu pakalpojumu klāstu, lai mainītos līdz ar pasauli mums apkārt. Uzmanīgi ieklausāmies klientos un atbildam ar pielāgotu risinājumu kompleksu ikviena uzņēmuma prasībām un vajadzībām. Varat būt droši, ka katrs jūsu jautājums tiks sadzirdēts, izprasts un atrisināts.
“Esam empātiski (“iekāpjam otra kurpēs”), profesionāli (pārzinām savu piedāvājumu un segmenta tendences, lai piemekelētu īsto risinājumu), radoši (dažkārt nestandarta situācijām nepieciešami nestandarta risinājumi) un atklāti.”
Mārtiņš Muzikants ( SIA Ekspertu centrs vadītājs)
“Klienti uz mums paļaujas, novērtē mūsu atsaucīgumu to, ka mūs vienmēr var sasniegt. Viens meklē padomu, otrs nokļūdījies piegādes adresē, trešais – aizmirsis pievienot vajadzīgo preci. Tā gadās ik dienu, un visus šos jautājumus spējam atrisināt pēc iespējas īsā laikā.”
Toms Bergs ( SIA Auron Coffee Roastery)
“Gan gadiem uzkrātā pieredze, gan jaudīga kompetentu cilvēku komanda ļauj mums sniegt saviem klientiem profesionālu servisu. Esam pārliecināti, ka līdzās profesionālajām iemaņām un zināšanu bāzei tikpat būtiska loma ir efektīvai savstarpējai komunikācijai, tāpēc attīstam mūsu prasmes klausīties, lai izprastu vajadzību un sniegtu visatbilstošāko padomu vai risinājumu."
Andris Upmiņš (Ādažu tenisa centra vadītājs)
“Gan gadiem uzkrātā pieredze, gan jaudīga kompetentu cilvēku komanda ļauj mums sniegt saviem klientiem profesionālu servisu. Esam pārliecināti, ka līdzās profesionālajām iemaņām un zināšanu bāzei tikpat būtiska loma ir efektīvai savstarpējai komunikācijai, tāpēc attīstam mūsu prasmes klausīties, lai izprastu vajadzību un sniegtu visatbilstošāko padomu vai risinājumu."
Gustavs Dreimanis, Pārdošanas un pakalpojumu daļas vadītājs