Kafijas pauzēm
Viss darbinieku atpūtas telpu labiekārtošanai un ikdienas apgādei!
Socializēšanās ar kolēģiem, neliela pastaiga vai klusuma brīdis vienatnē ar sevi - visi pārtraukumi ir svarīgi. Neatkarīgi no veida, kā tiek izmantotas darba atpūtas pauzes, mēs parūpēsimies par visu vajadzīgo, lai varat malkot gardas kafijas, veldzēt slāpes ar glāzi ūdens vai baudīt veselīgas uzkodas. Sākot no tējas un kafijas, līdz pirmās palīdzības aptieciņām un beidzot ar kafijas automātu, mūs preču un pakalpojumu piedāvājums ietver plašu atpūtas telpu piederumu klāstu par nozarē pievilcīgām cenām. Ietaupiet laiku un naudu savai organizācijai, izmantojot iespēju visu iegādāties vienuviet un lojalitātes programmas bonusus.
Mūsu risinājumi kafijas pauzēm
Kāpēc izvēlēties HESTIO?
Ir pierādīts, ka darbinieku labsajūta tiešā veidā ietekmē viņu produktivitāti. Tāpēc darba devēja uzdevums ir ne tikai gādāt visu darbam nepieciešamo, bet arī labiekārtot socializēšanās un atpūtas vietas. Balstoties uz mūsu ilgadējo pieredzi un pārzinot jaunākās globālās tendences, zemāk esam apkopojuši nozīmīgākos ieguvumus, ja kafijas paužu un atpūtas brīžu aprīkojuma piegādes uzticēsiet mums.
Plašs preču un pakalpojumu klāsts vienuviet
Dažādām vajadzībām dažādi risinājumi. Lai apmierinātu pat visprasīgāko klientu vēlmes un vajadzības, mūsu preču un pakalpojumu klāstā esam apvienojuši dažādu zīmolu, kvalitātes un cenu kategoriju produktus.
Izmanto savu laiku gudri un netērē laiku labāko risinājumu meklēšanai pie dažādiem piegādātājiem, mēs par to parūpēsimies! Tādējādi noņemsi no saviem pleciem sagādes jautājumu risināšanu, kas ļaus koncentrēties uz citiem biznesa uzdevumiem.
Ērts iepirkšanās process un profesionāļu atbalsts
Vienkāršs un ātrs pasūtīšanas process mūsu uzlabotajā tiešaistes iepirkšanās platformā. Jaudīgs digitālais meklētājrīks un preču filtri vajadzīgās preces ātrai atrašanai. Lietotājprofilā apskatāma veikto pirkumu statistika, izmaksu efektīvai kontrolei un optimizēšanai.
Iespēja vienam uzņēmumam izveidot vairāku lietotāju kontus, lai darbinieki varētu iegādāties nepieciešamo, kamēr jūs sekojat līdzi tēriņiem. Regulāri iepirkto preču sarakstu izveide un krājumu automātiska papildināšana.
Cenu atlaides un īpašie piedāvājumi ar dāvanām
Neatkarīgi no tā, vai vadi savu mazo biznesu vai strādā lielā korporācijā, gūsi ievērojamas priekšrocības pievienojoties mūsu lojālo klientu lokam. Ik mēnesi saviem klientiem nodrošinām dažādus akcijas piedāvājumus gan saņemot dāvanas par pirkumu, gan cenu atlaides.
Kā arī ņem vērā, ka pasūtot vairāk, maksā mazāk. Veiksmīga krājumu plānošana ļaus ietaupīt līdz pat 10% no pirkuma summas, ja pasūtījumā iekļauts lielāks vienādo preču skaits.
Ātras bezmaksas piegādes nākamajā darba dienā*
Saņem bezmaksas piegādi pasūtījumiem virs 40 eur + PVN vai kļūstot par mūsu lojalitātes programmas dalībnieku. Regulāriem krājumu papildinājumiem, personalizē piegādes iestatījumus,piemēram, norādot ieteicamo darbadienu, datumu vai laiku.
Klientiem Rīgā, ja pasūtījuma grozs apstiprināts līdz plkst. 17:00 un pasūtītā prece ir nolikatvas krājumos, piegādi veicam nākamajā darba dienā.
Atpazīstamāko zīmolu preces
Sazinies ar mums
Aizpildi kontaktformu un ziņas laukā apraksti interesējošo jautājumu.
Sazināsimies ar Tevi 1 darba dienas laikā.
Vai zvani +371 63331122
Būsim priecīgi palīdzēt!