Meklēt
Visas preces

Hestio risinājumi Tavai darba videi

Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma, spējām un iespējām, piemeklējam un nodrošinām piemērotākos risinājumus gan produktīvam darbam, gan atpūtas brīžiem. Apvienojam biroja preču iegādi un iekārtu nomas servisu vienotā, ērti lietojamā sistēmā, lai mūsu klientiem būtu vienmēr enerģijas pilni un apmierināti darbinieki.

VISS DARBAM

Sagādā visu darbam nepieciešamo, sākot no papīra un rakstāmrīkiem līdz pat biroja mēbelēm.

KAFIJAS PAUZĒM

Garda kafija, augļi, labiekārtotas atpūtas zonas, rada patīkamu gaisotni ikvienā uzņēmumā.

TĪRĪBAI UN HIGIĒNAI

Lai katrs darba telpas kvadrātmetrs ir tīrs un drošs, izvēloties atbilstošus uzkopšanas līdzekļus.

BIROJA TEHNIKA

Printeri, dokumentu smalcinātāji, laminatori u.c. Printeru kārtridži. Printeru nomas serviss.

BIZNESA DĀVANAS

Sagādā savējiem prieku! Uzmanības apliecinājumi svētkos vai īpašos notikumos.

Klientam pielāgoti risinājumi

Ietaupiet laiku un naudu ar Hestio!

Esam pārliecināti, ka mūsu ilgadējā pieredze darbā ar dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem, kā arī sekošana līdzi darba vides risinājumu globālajām tendencēm,  palīdz mums rast visatbilstošākos risinājumus, lai mūsu klientu komandas labiekārtotā darba vidē būtu produktīvas un iedvesmotas. 

Mazajiem uzņēmumiem

Vairāk laika biznesa attīstīšanai. Ietaupiet laiku un naudu, izmantojot plašo preču izvēli un īpašos piedāvājumus.

  • organizē pirkumus pārdomāti, izmantojot lojalitātes programmas piedāvājumus un saņemot bezmaksas piegādi,
  • pielāgo piegādes preferences, lai saņemtu preces, kad un kur tās  vajadzīgas,
  • esi atbildīgs pret apkārtējo vidi - izvēlieties "zaļākas" preces un pakalpojumus no mūsu sortimenta.
Mazajiem - bilde
Vidējiem un lieliem uzņēmumiem - bilde

Vidējiem un lieliem uzņēmumiem

Iepirkumu procesa nepārtrauktība un efektivitāte. Pieņemiet gudrākus un atbildīgākus pirkšanas lēmumus. Darbinieku labsajūta un darba procesa nepārtrauktība.

  • palielini pirktspēju organizējot pārdomātākus pirkumus. Izmanto iepirkumu vēstures datus, lai uzlabotu apgādes plānošanas procesu un izdevumu izsekojamību.
  • vēl ērtāk un drošāk - samazini administratīvo darbu apjomu, kas veicami uzturot sadarbību ar daudziem maziem piegādātājiem, kā arī izvēlies sadarbību ar uzticamu partneri, lai uzņēmuma darbs neapstājas trūkstoša darba līdzekļu vai biroja vides aprīkojuma dēļ.
  • pielāgo piegādes preferences, lai saņemtu preces dažādās adresēs, piemēram, dažādās uzņēmuma filiālēs,
  • virzi atbildīgās iepirkumu iniciatīvas un atbildīgu patēriņu. Izvēlieties "zaļākas" preces un pakalpojumus!
     

Valsts iestādēm

Pārliecība par atbilstību prasībām. Rūpīgi piemeklēti risinājumi gan izmaksu, gan kvalitātes ziņā.

  • esam uzticams piegādātājs un sadarbības partneris, kam rūp, lai klients ir apmierināts ar saņemtajiem pakalpojumiem un esam vērsti uz ilgtermiņa sadarbībām,
  • mūsu piegādes sistēmas elastīgums ļauj nodrošināt preču un pakalpojumu piegādi visā Latvijas teritorijā,
  • web platformas klienta vide pēc autorizēšanās personalizējama centralizētai iepirkumu vadībai zem vienota klienta profila,
  • plašs videi draudzīgu, sertificētu produktu klāsts.
Valsts iestādēm - bilde
Pakalpojumu sniedzējiem - bilde

Pakalpojumu sniedzējiem

Lieliska klientu pieredze  sākas ar apmierinātiem darbiniekiem un izcilu darba vidi, kuru apmeklē arī uzņēmumu klienti

  • esam atbalsts, kas palīdz veidot labu pieredzi ne tikai darbiniekiem, bet arī klientiem, un uzticams partneris augstākās kvalitātes pakalpojumu sniegšanā,
  • kopā gādāsim par cilvēku labsajūtu, raitu darba ritmu un teicamu uzņēmuma tēlu.

Mūsu klienti, mūsu zelts

Mūsu darbības fokuss ir mūsu klienti un viņu vajadzības​

Pastāvīgi izzinām mūsu klientu viedokli un vajadzības, kas ļauj mums pielāgot un papildināt mūsu pakalpojumu klāstu, lai mainītos līdz ar pasauli mums apkārt.​ Uzmanīgi ieklausāmies klientos un atbildam ar pielāgotu risinājumu kompleksu ikviena uzņēmuma prasībām un vajadzībām.​ Varat būt droši, ka katrs jūsu jautājums ​tiks sadzirdēts, izprasts un atrisināts​. 

“Esam empātiski (“iekāpjam otra kurpēs”), profesionāli (pārzinām savu piedāvājumu un segmenta tendences, lai piemekelētu īsto risinājumu), radoši (dažkārt nestandarta situācijām nepieciešami nestandarta risinājumi) un atklāti.”

Mārtiņš Muzikants ( SIA Ekspertu centrs vadītājs)

“Klienti uz mums paļaujas, novērtē mūsu atsaucīgumu to, ka mūs vienmēr var sasniegt. Viens meklē padomu, otrs nokļūdījies piegādes adresē, trešais – aizmirsis pievienot vajadzīgo preci. Tā gadās ik dienu, un visus šos jautājumus spējam atrisināt pēc iespējas īsā laikā.​”

Mikus Vecināns ( SIA Auron Coffee Roastery)

“Gan gadiem uzkrātā pieredze, gan jaudīga kompetentu cilvēku komanda ļauj mums sniegt saviem klientiem profesionālu servisu.​ Esam pārliecināti, ka līdzās profesionālajām iemaņām un zināšanu bāzei tikpat būtiska loma ir efektīvai savstarpējai komunikācijai, tāpēc attīstam mūsu prasmes klausīties, lai izprastu vajadzību un sniegtu visatbilstošāko padomu vai risinājumu.​"

Andris Upmiņš (Ādažu tenisa centra vadītājs)

Gan gadiem uzkrātā pieredze, gan jaudīga kompetentu cilvēku komanda ļauj mums sniegt saviem klientiem profesionālu servisu.​ Esam pārliecināti, ka līdzās profesionālajām iemaņām un zināšanu bāzei tikpat būtiska loma ir efektīvai savstarpējai komunikācijai, tāpēc attīstam mūsu prasmes klausīties, lai izprastu vajadzību un sniegtu visatbilstošāko padomu vai risinājumu.​"

Gustavs Dreimanis, Pārdošanas un mārketinga departamenta vadītājs