Hestio - uzticams partneris darba vides apgādei
Hestio ir vadošais darba vides risinājumu sniedzējs Latvijā. Nodrošinām uzņēmumiem mūsdienīgus un ilgtspējīgus darba vides risinājumus cilvēku labsajūtai un izcilam darba ritmam. Ikdienā apkalpojam vairāk nekā 8.5 tūkstošus juridisko klientu un esam lepni, ka mums uzticas vairāk kā puse no TOP 500 izdevumā iekļautajiem lielākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Biroja preču tirdzniecība
Mūsu preču klāstā ietilpst praktiski viss biznesam nepieciešamais - sākot ar rakstāmrīkiem līdz pat mēbelēm, saimniecības precēm un biznesa dāvanām. Savu piedāvājumu pielāgojam uzņēmumiem atbilstoši to darbības nozarei, lielumam, vajadzībām un vēlmēm.
Iekārtu noma un citi pakalpojumi
Piedāvājam plašu pakalpojumu klāstu uzņēmumu vajadzībām - iekārtu nomu (kafijas automāti, ūdens un drukas iekārtas, higiēnas risinājumi, sulu spiedes), personalizetas korporatīvās dāvanas un biroju telpu uzkopšanas servisu.
Ražošana
Lai sniegtu klientiem iespēju samazināt izmaksas, paši ražojam gan lāzerprinteru kārtridžus („GO Print” un “RE Print" ), gan grauzdētam kafijas pupiņas ("Freschezza"). Ar lepnumu par savu produkciju sakām: “Ražots Latvijā!".
2023.gads skaitļos
Apgrozījums 13 milj EUR
Klientu skaits 8 500+
Piegādāti 150 000+ pirkumi
Iznomātas 1500+ iekārtas
Sortimentā 25 000+ preces
Darbinieku skaits 150+
Mūsu stāsts
Rūpējamies, lai ikviens spētu pavadīt katru darba dienu kā labāko darba dienu!
Laikā, kad darba vide piedzīvo izmaiņas gan telpas, gan laika ziņā, mēs maināmies līdzi. Nodrošinām darbiniekus un darba vietas ar visu nepieciešamo, lai kur arī darbs notiku – mājās, birojā, ražotnē vai nākotnē pat uz Marsa. Rūpējamies, lai ikviens spētu pavadīt katru darba dienu kā labāko darba dienu. Attīstība un vēlme kļūt labākiem kā vakar, ir mūsu lielākā motivācija.
Atbildīgi attiecamies pret darbu, viens pret otru, sabiedrību kopumā un apkārtējo vidi. Mūs aizrauj tas, ko darām un to jūt gan klienti, gan sadarbības partneri, un tas iedvesmo labākai dienai arī viņus.
Mūsu vērtības
Strādāt ar degsmi. Sasniegt mērķus. Būt atbildīgiem. Gūt prieku darot.
Fokuss uz klientu vajadzībām
Plašs pakalpojumu klāsts un izcilas iepirkšanās pieredze
Ikdienā apkalpojam vairāk nekā 8.5 tūkstošus juridisko klientu un esam lepni, ka mums uzticas vairāk kā puse no TOP 500 izdevumā iekļautajiem lielākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Plašais 20 000+ preču sortiments un iekārtu nomas pakalpojums ļauj būt elastīgiem un piedāvāt klientam atbilstošākos risinājumus labākajā cenas un kvalitātes attiecībā, ņemot vērā darbības jomas specifiku un globālās tendences. Kā darba vides risinājumu līderis, turpinām meklēt un ieviest arvien jaunus veidus darba vides uzlabošanai.
Augstas kvalitātes garants
Sertificētas kvalitātes un vides vadības sistēmas
Iegūtā Kvalitātes vadības sistēmas sertifikācija ISO 9001:2015 (SFS-EN 14065) ir apstiprinājums, ka mūsu procesi atbilst starptautiskiem standartiem. Veicam procesu uzlabošanu un potenciālo risku novēršanu, lai saviem klientiem sniegtu augstākās kvalitātes servisu.
Sistemātiski strādājam, lai samazinātu mūsu biznesa ietekmi uz vidi. Esam ieviesuši vides vadības sistēmu un ieguvuši ISO 14001:2015 sertifikāciju.
Atbildība un ilgtspēja
Rūpes par darbiniekiem. Atbildīgs patēriņš. Ietekmes mazināšana uz apkārtējo vidi.
Savā darbībā priekšroku dodam dabai draudzīgiem risinājumiem. Atbalstam atbildīgu patēriņu - gan mūsu uzņēmuma izvēlēs, gan saviem klientiem piedāvājam kvalitatīvas preces un pakalpojumus. Tiecamies uz izcilu korporatīvo pārvaldību un veidojam iekļaujošu darba vidi.
Mūsu sortimentā iekļautas 2000+ videi draudzīgas preces. Hestio ūdens iekārtas nomai, pilnībā aizvieto plastikāta pudeles dzeramā ūdens glabāšanai. Mūsu klienti un piegādātāji var būt droši, ka sadarbojas ar ilgspējīgu biznesa partneri.
Mūsu misija
Nodrošināt uzņēmumiem mūsdienīgus un ilgtspējīgus darba vides risinājumus cilvēku labsajūtai un izcilam darba ritmam.
Hestio attīstība
2009.gads Uzsākam darbību biroja apgādes segmentā – kancelejas, pārtikas un saimniecības preču tirdzniecību (A-Birojs SIA | www.birojs.lv)
2014.gads Radām mūsu privātā zīmola "Freschezza" kafiju, kas īpaši izveidota patēriņam birojos (šodien viena no mūsu TOP 3 pārdotākajām preču grupām)
2015.gads Kafijas automātu nomas pakalpojums
2018.gads Uzsākam publiskā sektora klientu apkalpošanu - aktīvu dalību valsts un pašvaldību iestāžu iepirkumu konkursos
2019.gads Ūdens filtrācijas sistēmu nomas pakalpojums. Personalizētas korporatīvās dāvanas.
2020.gads Uzkodu tirdzniecības (vending) iekārtu nomas pakalpojums
2021.gads Komerctelpu uzkopšanas serviss. Uzsākam paši savas kafijas grauzdēšanu mūsu meitas uzņēmumā SIA Auron Coffee Roastery.
2022.gads Pirmais M&A darījums - SIA Baltijas Biroju Serviss iegāde un integrācija, uzsākot tirgus konsolidāciju. “GoPrint” un “RePrint” lāzerprinteru kārtridžu ražošana. Drukas iekārtu nomas un servisa pakalpojums. Reorganizācija par akciju sabiedrību, gatavojoties uzņēmuma akciju kotācijai biržā. Uzņēmuma nosaukuma maiņa no "A-Birojs" uz “Hestio”.
2023.gads Jauna e-veikala www.hestio.lv izveide, kas sevī apvieno www.labakie.lv, ertadzive.lv un www.birojs.lv klientus, lai sniegtu izcilu iepirkšanās pieredzi