Hestio - darba vides risinājumi
Uzticams partneris darba vides apgādei
Hestio ir vadošais darba vides risinājumu sniedzējs Latvijā. Mēs nodrošinām uzņēmumiem mūsdienīgus un ilgtspējīgus darba vides risinājumus cilvēku labsajūtai un izcilam darba ritmam. Ikdienā apkalpojam vairāk nekā 8.5 tūkstošus juridisko klientu un esam lepni, ka mums uzticas vairāk kā puse no TOP 500 izdevumā iekļautajiem lielākajiem uzņēmumiem Latvijā. Sakārtot un uzlabot darba vidi ar mums ir viegli, savukārt labiekārtotā vidē darbinieki vēlas strādāt!
Biroja preču tirdzniecība
Mūsu preču klāstā ietilpst praktiski viss biznesam nepieciešamais - sākot ar rakstāmrīkiem līdz pat mēbelēm, saimniecības precēm un biznesa dāvanām. Saprotot, ka uzņēmumiem ir dažādas vajadzības atkarībā no darbības specifikas un organizācijas lieluma, preču kategorijas ietvaros pieejami dažādi produktu veidi no dažādiem piegādātājiem.
Pakalpojumi (iekārtu noma, uzkopšana u.c.)
Piedāvājam plašu pakalpojumu klāstu uzņēmumu vajadzībām - iekārtu nomu (kafijas automāti, ūdens iekārtas, drukas iekārtas un higiēnas risinājumi), drukas iekārtu servisu, korporatīvo dāvanu komplektēšanu un personalizēšanu, telpu biroju telpu uzkopšanas servisu. Detalizētāka informācija par pakalpojumu lasāma Pakalpojumu sadaļā.

Ražošana (printeru kārtridži un kafija)
Lai piedāvātu mūsu klientiem iespēju samazināt izmaksas, paši ražojam gan lāzerprinteru kārtridžus („GO Print” un “RE Print" ), gan grauzdētjam kafijas pupiņas ("Freschezza"). Ražošanas procesā tiek izmantota ISO sertificēta Kvalitātes vadības sistēma, lai nodrošinātu augstāko preču kvalitāti. Ar lepnumu par savu produkciju sakām: “Ražots Latvijā!".
Hestio 2022.gads skaitļos

Apgrozījums 13 milj EUR

Klientu skaits 8 500+

Piegādāti 150 000+ pirkumi

Iznomātas 1500+ iekārtas

Sortimentā 20 000+ preces

Darbinieku skaits 150+
Mūsu stāsts
Rūpējamies, lai ikviens spētu pavadīt katru darba dienu kā labāko darba dienu!
Laikā, kad darba vide piedzīvo izmaiņas gan telpas, gan laika ziņā, mēs maināmies līdzi. Nodrošinām darbiniekus un darba vietas ar visu nepieciešamo, lai kur arī darbs notiku – mājās, birojā, ražotnē vai nākotnē pat uz Marsa. Rūpējamies, lai ikviens spētu pavadīt katru darba dienu kā labāko darba dienu. Attīstība un vēlme kļūt labākiem kā vakar, ir mūsu lielākā motivācija. Atbildīgi attiecamies pret darbu, viens pret otru, sabiedrību kopumā un apkārtējo vidi. Mūs aizrauj tas, ko darām un to jūt gan klienti, gan sadarbības partneri, un tas iedvesmo labākai dienai arī viņus.

Fokuss uz klientu vajadzībām
Plašs pakalpojumu klāsts un izcilas iepirkšanās pieredze
Ikdienā apkalpojam vairāk nekā 8.5 tūkstošus juridisko klientu un esam lepni, ka mums uzticas vairāk kā puse no TOP 500 izdevumā iekļautajiem lielākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Plašais 20 000+ preču sortiments un iekārtu nomas pakalpojums ļauj būt elastīgiem un piedāvāt klientam atbilstošākos risinājumus labākajā cenas un kvalitātes attiecībā, ņemot vērā darbības jomas specifiku un globālās tendences. Kā darba vides risinājumu līderis, turpinām meklēt un ieviest arvien jaunus veidus darba vides uzlabošanai.

Augstas kvalitātes garants
Sertificētas kvalitātes un vides vadības sistēmas
Iegūtā Kvalitātes vadības sistēmas sertifikācija ISO 9001:2015 (SFS-EN 14065) ir apstiprinājums, ka mūsu procesi atbilst starptautiskiem standartiem. Veicam procesu uzlabošanu un potenciālo risku novēršanu, lai saviem klientiem sniegtu augstākās kvalitātes servisu. Apskatīt sertifikātu šeit >>
Sistemātiski strādājam, lai samazinātu mūsu biznesa ietekmi uz vidi. Esam ieviesuši vides vadības sistēmu un ieguvuši ISO 14001:2015 sertifikāciju. Apskatīt sertifikātu šeit >>

Atbildība un ilgtspēja
Rūpes par darbiniekiem. Atbildīgs patēriņš. Ietekmes mazināšana uz apkārtējo vidi.
Nemitīgi meklējam risinājumus, kā ar savu darbību mazināt ietekmi uz vidi. Atbalstam atbildīgu patēriņu - gan mūsu uzņēmuma izvēlēs, gan saviem klientiem piedāvājam kvalitatīvas preces un pakalpojumus. Mūsu sortimentā iekļautas 2000+ videi draudzīgas preces.
Mūsu iznomātās ūdens iekārtas, pilnībā aizvieto plastikāta pudeles dzeramā ūdens glabāšanai. Tiecamies uz izcilu korporatīvo pārvaldību un veidojam iekļaujošu darba vidi. Mūsu klienti un piegādātāji var būt droši, ka sadarbojas ar ilgspējīgu biznesa partneri.
Hestio misija, vīzija un vērtības
Mūsu misija ir nodrošināt uzņēmumiem mūsdienīgus un ilgtspējīgus darba vides risinājumus cilvēku labsajūtai un izcilam darba ritmam.
Mūsu vīzija ir, ka uzņēmumi veido labāko darba vidi Baltijā, izmantojot Hestio darba vides risinājumus.
Mūsu vērtības ir strādāt ar degsmi, sasniegt mērķus, būt atbildīgiem un gūt prieku darot.
Ieskats vēsturē
2009.gads Uzsākam darbību biroja apgādes segmentā – kancelejas, pārtikas un saimniecības preces, biroja tehnika un mēbeles.
2014.gads Tiek uzsākta Hestio privātā kafijas zīmola Freschezza Coffee tirdzniecība ( šodien viena no mūsu TOP 3 pārdotākajām preču grupām)
2015.gads Kafijas automātu nomas pakalpojums
2018.gads Sākam apkalpot publisko sektoru - aktīva piedaloties valsts un pašvaldību iestāžu iepirkumu konkursos.
2019.gads Ūdens filtrācijas sistēmu nomas pakalpojums. Korporatīvo dāvanu ražošana-komplektēšana.
2020.gads Uzkodu tirdzniecības (vending) iekārtu nomas pakalpojums
2021.gads Komerctelpu uzkopšanas serviss. Uzsākam kafijas ražošanas biznesa attīstību meitas uzņēmumā SIA Auron Coffee Roastery.
2022.gads Pirmais M&A darījums - SIA Baltijas Biroju Serviss iegāde un integrācija, uzsākot tirgus konsolidāciju. «GoPrint» un «RePrint» lāzerprinteru kārtridžu ražošanas uzsākšana (1.Feb.). Reorganizācija par akciju sabiedrību, gatavojoties uzņēmuma akciju kotācijai biržā. Uzņēmuma zīmola maiņa uz AS Hestio. Drukas iekārtu nomas un servisa pakalpojums.